cuvintele sunt niste jucarii dragute. n-am mai scris de mai bine de-un an. de ce? poate pt ca mi-am dat seama ca nu-i atat de usor sa-ti smulgi sufletul si sa-l maruntesti in cuvinte. asta am incercat atata timp sa fac. cat m-am bucurat cand am citit in raportul lui el greco a lui kazantzakis ca toate framantarile, toate gandurile, toate trairile.. erau acceptate de el, incurajate, ca pe un mucegai pe care-l lasi sa creasca.. iar cand suferinta ajungea de nesuportat, o smulgea cu varful stiloului si o privea zbatandu-se, cu ochi fericiti de artist, incantat ca durerea lui e atat de neagra incat poate forma o adevarata arta. m-am bucurat pt ca nu mi-a mai fost rusine sa recunosc ca da, uite domne, a facut-o altu mai mare, acu pot sa zic ca si eu tot asta fac: imi incurajez frustrarile, fricile, fantasmagoriile, pana devin uriase, pana se transforma intr-un cosmar a la lynch, cu adevarat artistic.. si-apoi hai sa-l facem cuvinte.
in acelasi timp am gasit o alta cale de exprimare, poate mai apropiata sufletului meu, care parca vazuta din exterior nu mai suna atat de fals. o cale careia abia i-am deschis usa si pe care sunt hotarata sa o urmez, desi drumul inca nu e conturat. imaginea. fotografia.
wish me luck, daca mai sunteti pe aici 🙂
aici sunt cateva din fotografiile mele de incepator http://www.comunitatefoto.ro/membri/luthien/ iar aici va fi blogul meu dedicat fotografiei, a carui conturare inca nu s-a terminat: http://mihaeladincaphotography.wordpress.com/.
see u later alligator 🙂

