coloana sonora: io – Vama Veche

valuri.. liniste. valuri.. liniste. valuri.. liniste.
da, iar mi-e dor de mare.
au trecut zile frumoase si nebune. am fugit o saptamana de acasa. ne-am sarutat sub vasc, ne-am imbatat CRACI (vorba codrului) trei zile la rand, ne-am tavalit despuiati prin zapada, ne-am turnat whiskey, vin, cola, vodka, cafea etc in cap si-apoi am dat din plete, ne-am destrabalat, am cantat afara la foc, sub luna plina si cerul plin de stele, ne-am dat cu rapelul si tiroliana, ne-am tuns cu stopul, am urcat pe munte, am gatit, am picat si in rau, impinsi de alcooale, am baut din olitza cu polonicul, am dezbracat baietzii si i-am frecat cu zapada, am fost insetati dupa trecerea monstrului marin, am ras, am hohotit, am ras cu lacrimi..
a trecut, au ramas zambete de amintiri. si peste toate, trosnetul lemnelor din soba si mainile intinse dupa caldura flacarilor.

‘si parc-un dor de viata toata/ m-a prins privind in urma lui…’

